pondělí 28. května 2012

"Recyklovaná" kosmetika

Po čase jsem opět zabrousila na webový portál Fler.cz, abych se podívala na nabídku doma vyráběné kosmetiky. Co mě opravdu zaujalo, jsou výrobky od prodávající, která se skrývá pod názvem Respekt kosmetika.

Jak prodejkyně a výrobkyně v jedné osobě uvádí ve svém profilu, používá pouze včelí vosk, rostlinné oleje a bylinky či vonné silice. Nejvíce se mi však líbí myšlenka využívání obalů od již použité kosmetiky, které by jinak skončily v popelnici, v lepším případě v kontejnerech na tříděný odpad. Obaly zajímavým způsobem sjednocuje použití černobílých motivů v kombinaci s obrázkem goril.

 Olej do koupele s mátou a limetou


Pleťový krém s jasmínem


Pleťová voda s růží

Respekt kosmetiku jsem na vlastní kůži dosud nevyzkoušela, nicméně dle pozitivních ohlasů bude určitě stát za to. 

Vedle Fleru naleznete Respekt kosmetiku také na vlastním webu, který je však v současné době ve výstavbě.

2 komentáře:

  1. Ahoj, od Kvety mam jeden krem z leta, kdy jsme obe prodavaly na Maloskalskem jarmarku. Sbiram pro ni flakonky od kosmetiky, tak jeste par a udelam dalsi objednavku a pri te prilezitosti ji je dam. ja sice moc flakonku neprodukuju, ale poptala jsem u mamky, sestry a kolegyn. Tak jen tip, pokud bys ji chtela udelat radost, az budes objednavat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, o tom, že sbírá obaly od kosmetiky, vím. Už jsem na ní odkázala svojí sestřenku a několik holek s internetové diskuse, které řešily problém, jak se nepotřebných obalů zbavit. Takže jsem jí přilepšila alespoň takhle nepřímo. :-) Každopádně díky, žes to sem napsala, třeba se někdo inspiruje..

    OdpovědětVymazat